Welkom

bEHANDELMETHODES

Welke behandelmethode je ook kiest, mijn behandelingen maken een weg voor je vrij, een weg die je vervolgens zelf bewandelt om klachten verder op te lossen. De behandelingen helpen je daarbij. Jij bepaalt zelf wat je wilt genezen en waar je energie voor nodig hebt.

Over de behandeling op afstand

Ontdek de voordelen van energetische behandelingen op afstand! Deze behandelingen zijn perfect als je (fysiek) niet in staat bent om op afspraak op locatie te komen, of als je liever in je eigen vertrouwde omgeving bent. Veel cliënten hebben al positieve resultaten ervaren met deze mogelijkheid.

Lees hier meer over de behandeling op afstand en het tarief

Over NEI

Neuro Emotionele Integratie (NEI) gaat voorbij de fysieke, mentale of psychische klacht en kijkt naar de oorsprong (de oorzaak) ervan. NEI gaat ervan uit dat vrijwel elke ziekte, pijn of klacht een emotionele oorsprong heeft. Blokkades worden opgeruimd om daarmee de klachten te laten verminderen of verdwijnen.

Over Magnetiseren
Energetische therapie biedt een effectieve oplossing voor fysieke, mentale, emotionele en spirituele klachten. Blokkades  en pijnklachten worden opgeheven en de energiebalans hersteld.

Over White Time Healing

Universal White Time Healing is een geweldige energie en methode om op een energetische manier de balans te herstellen. Blokkades die het lichaam heeft opgebouwd of buiten het lichaam heeft gecreëerd worden verwijderd.